我同wIlsOn冇事la!!!YEAH 講番今日先... First今日隻手仲痛過尋日!我頂= 3 = 好彩尋日冇聽雞腸講姐 如果吾係......S H I T 晨早留留//我AR婆就嚟左MY HOME = = 搞到我成8點就起左身=.="仆街 過左一陣...我GE☆救星★出現LA!! 就係AR盈 佢同我講話佢飲左3包豬奶搞到肚痛 HAA 笑死我LA ^^
今日放左學就去左同婉兒,佩兒AND TKY一齊打排球! 我頂個排球ㄚ=3=打到禾隻手巧痛... 根住就返HOME... ON 左MSN後...我同雞腸講... 雞腸話「你唔拉筋一定痛架 你拉手碗..手臀ge筋啦 你hold著20秒.. 就會好好多」 根住佢做 S H I T 仲痛過之前... 吾打LA!隻手巧痛AR=3=
跟你的友情早該完結 但因我的性格太......... 所以......... 好想快D有羽毛球練習AR............