今日返到SCH 即刻叫湯幫我DO MATHS HW
湯真係巧巧人呀[有時炸]
之後MATHS堂 "S H I T"嗰個咁既MIZ MO
真仆雞...明明鬧錯人 又死撐...
有錯就認La!!基督徒=3=
THAN音樂堂
肥馮狂係度鬧人 先有我的湯
仆雞LA!!
極度超級吾LIKE佢同MIZ MO囉 S H I T
冇耐 羽毛球隊又話有迎新會=3=
去到見到2位教練...馮暉翔AND馬仔 笑死我...
2位教練 好
今日上Math屎堂=.=" S H I T
悶到嘔奶+.+"
最仆雞就係無端端今日MIZ MO話罰我留堂
之後又話聽日LUNCH先罰...頂
好Q憎佢囉!!
巧彩番到HOME見到牙楠姐...HAA=3=
佢仲俾左二百雞我洗!!YEAH
愛死梨牙...
禾TODAY仲入埋羽毛球TEAM
講住咁多先LA!!
BYE BYE