| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
|
+`♥ 13-4-2009 |
分類(x` ★我的生活 |
金日11:00起身`
跟住食完早餐就玩電腦-3-`
跟住都冇咩改變-3-`
直到5:45既時候`
彭梓sd sms黎`
果時好嬲-\/-!!`
跟住大姑婆同呀Lee上黎食飯`
食完就走啦`
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
比番星期日(行山記)張相你睇^^
<-我同郭聰聰^^
|
|
P0st time(x`2009-04-13 10:04 PM
|
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
|
+`♥ 12-4-2009( 行山記` ) |
分類(x` ★我的生活 |
( 行山記` )<-12-4-2009
金日9:00起身`
整好自己既儀容`
我就大約10:00出門口`
跟住搭2F去m記同hodY姐一齊去總站搵郭聰聰同郭媽媽`
見到郭聰聰同郭媽媽之後就一齊去陳伯屋企留下集合`
跟住就上山lu`
開頭上山都吾累`
行行行行行‥‥`
終於有得抖下啦`
我地一上到去燒烤場`
個個抖佐一陣就又玩過`
跟住果三個男仔拎住支竹係度蝦我地三個女仔-3-`
玩玩下`
就玩許嘉嘉對鞋-3-`
玩完佢對鞋`
又要我‥‥郭聰聰同h0dY姐整番好許嘉嘉對鞋既鞋帶`
搞到我隻手好痛呀>v<`
不過為佐佢`
冇所謂啦`
玩完鞋又玩死青蛙-3-`
許嘉嘉係甘玩我地三個女仔`
好采佢玩佐我地一陣就冇玩`
最後`
我地玩多陣就落山啦`
大概兩點倒`
跟住我地拉大隊去許嘉嘉樓下`
順便送佢番屋企`
我地就係佢樓下傾一陣計`
吾夠一陣許嘉嘉落黎buY禮物比ans0n`
我地就同佢一齊去慈雲山商場`
跟住許嘉嘉搶我佐我部手提去睇-3-`
但係到而家都吾知佢睇過D咩-v-`
不久`
陳伯就番屋企`
許嘉嘉同姚寶就去ans0n生日會`
我同h0dY姐就去郭聰聰屋企玩`
好開沁`
我地去佐郭聰聰屋企玩腦殘檢定`
好采我係正常姐`
到佐9:00啦`
郭聰聰一家人同我‥h0dY姐一齊食飯`
好快就食完啦`
跟住`
郭爸爸車佐我番屋企`
係依度要多謝下郭聰聰一家人^0^`
我大約10:30倒番到屋企`
番到屋企就即刻放金日D相上mSn個相簿`
放完就打QOOZA`
好攰呀-3-`
打完QOOZA‥‥沖完涼‥‥回完cm‥‥吹完頭就訓啦-3-`
我走先啦-3-`
閉閉`
|
|
P0st time(x`2009-04-13 12:14 AM
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 109 | »
|