| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
落雨喇~~  |
分類: 未分類 |
今日放lunch果陣,已經有少少雨落緊la. . .
去緊中途愈來愈大雨!!!
頭已經濕濕地la
返去果陣仲衰~
好采件校嬲有帽姐
之後戴上果頂帽
突然我個頭勁痛,一睇__竟然將個頭...(因為睇唔到野..)
超痛lor._. 但返到學校又唔痛喇wow~
好新奇!!@_@"
|
| 出爐時間:2009-12-08 11:01 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
超好!!  |
分類: 未分類 |
今日本身要去補習....點知又唔洗wor~超好!!
同瑩瑩傾緊電話果陣,有電話入___
原來係補習老師,佢話Miss發燒,今日唔洗補
超好^V^ |
| 出爐時間:2009-12-06 10:17 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 不安掛. . . |
分類: 未分類 |
今日陪人等車果陣,無喇啦見到____靈車 . . .
靈車wow. . . 唔好ge先兆@@
我係米好迷信呢._.囧rz~
唔知見到靈車會點呢?
希望唔會發生一D唔好ge野喇!! |
| 出爐時間:2009-12-04 07:13 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|