| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
出左街~  |
分類: 未分類 |
今日同瑩瑩去玩~
行到去商場,佢遇到朋友,個朋友叫我唔好叫佢. . .
因為有個似我ge人一叫佢就跌低. . .
搞到我0曬咀 ~~
但係都幾開心^v^!!
|
| 出爐時間:2009-11-29 06:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
開心?不開心?  |
分類: 未分類 |
你地覺得番學定留係屋企好??
有人覺得番學好d,但有人覺得留係屋企好Dlor...
我就覺得番學好D喇~
番學好開心LOR~係屋企又悶wor~
唔知你地認唔認同呢?
|
| 出爐時間:2009-11-28 02:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日冇野做,除左補習@@  |
分類: 未分類 |
冇野寫. . .有咩做呀??其實今日我第一日註冊QooZa,有好多疑問lor...以後請多多關照~~THx~
|
| 出爐時間:2009-11-28 01:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|