|
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 極好笑! |
分類: !! // >V< |
今日IH堂, 曾sir講故事, 悶到吐...
阿瑜仲瞓埋添, 曾sir見到,
就向阿瑜扔粉筆,
好彩我撞一撞佢先唔中咋...
之後曾sir要我地做頁紙,
o個到有條問題...
問如果遇到困難既話, 你會點做?
阿瑜答, 『跳樓自殺...』
而我就答, 『叫阿媽!』,
曾sir睇完就問點解要叫阿媽,
我話, 唔叫阿媽, 米叫阿爸囉!!
|
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
| 2007-10-31 |
分類: 生活 // 事件 |
o個個普通話阿sir,
無端端要我們企o係到讀課文喎!
變態架佢! 讀米讀囉,
點解要我地企o係到喎...
跟住佢以為琛琛冇企起身,
所以話佢喎!
[但係琛琛企左o係到架><]
仲搞到琛琛哭添! |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 43 | »
|
|