|
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 2007-10-03 |
分類: 生活 // 事件 |
今日...其實...
我係唸唔到打咩好架! 呵..
唉! 好悶呀 @.@
今日我o個班調位呀,
好彩我唔洗同3個怪人一齊坐咋!
如果唔係我死比你睇呀!
今日『506』返左里, 我仲以為佢退左校啊!
原來只係去左探親咋!
|
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
| 2007-10-01 |
分類: 生活 // 事件 |
我本來想星期六寫blog架><
[係上個禮拜喎!]
因為o個日係何嘉生日,
而我同阿瑜又去左琛琛屋企玩!
但係我阿媽用緊部電腦,
搞到我冇得用!
琴日又去左我幼稚園老師既婚禮..
[佢好靚啊!]
我地食到11點呀!
o個到D冷氣又壞左,
搞到我超熱囉!
唉! 又冇得寫,
今日我做左阿爸買比我o個本英文既參考書,
極易呀!
但係極煩囉! |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|
|