注意~注意~
我既相簿加左相呀!!
快D入黎睇啦---- http://photo.qooza.hk/tiffanybc828
係山下智久黎架~~
好靚仔架>V<
今日就開始羽毛球比賽啦!>.<
哇!!加姐真係好勁呀~~
我都有D自卑添...
其實我原本都有諗過參加架..
但係超驚輸哦!!
[比賽唔係為輸贏架!!]=="
之後我決定參加..
但係已經......已經分埋組比賽哪!!
唉! 超無奈-3-