|
|
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 2008-01-27 |
分類: 生活 // 事件 |
今日, 6點半起身 [要早返教會...]
去到"上洋"...
o個到撞車呀, 真係黑仔-3-
其實唔係好嚴重,
o個時D警察叔叔都未到..
我見到對面線有個人,
o係到指揮D車 [超似交通警囉!><]
我架車差唔多到撞車o個到,
阿哥忽然講句 "咁似你阿sir?"
[係話教我打羽毛球o個個阿sir!]
我望一望過去, 見到阿sir既 "大頭相",
註: 阿sir個頭超亂 [好似ar ar訓醒咁]
我記得佢好似係著住件深色風褸, 囉著條白毛巾...
唔好講佢哪! 跟著返教會啦...
我地去左新都城到食壽司呀!
食完就哪哪臨走人...
|
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
| 2008-01-17 |
分類: 生活 // 事件 |
今日, 一朝早就響到睇書..
跟住就好乖咁溫書...
[希望今次可以考好D啦!
好驚呀! 唉... 唔想考呀><]
係一路聽歌, 係一路溫書哦!! XD
過左一陣, 我阿哥帶左佢個同學黎..
原來阿哥要教佢同學打籃球...
我見悶悶地就跟佢地一齊去打球,
原來佢好屎架! 仲屎過我 = ="
其實望真D, 真係幾好樣架!!
同埋, 佢個頭好似芒果呀!!>.<
打到12點幾, 就走哪!
本來阿哥想佢同我地一齊食,
但係佢話好尷尬, 唔去哪!
我地就唔比佢走, o係咁拉住佢囉...
最後阿爸話唔好勉強人, 算啦! |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 43 | »
|
|