| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| 韓燒..yammy |
分類: 未分類 |
返去學校tsa..
中文作兩篇文,,超快的時間做完
作完後,,寶搞我既頭髮,,
英文作文..都唔容易喔!
又比寶搞.TAT
math無帶計數機<<
為了我部計數機,,我放棄左我把頭髮
問寶借,,可憐的我.被人搞頭髮
then同班上的人一起去食韓燒
因為招牌撞牌gap達老細生日
生日快樂!!!!!
machel又倍我去..真幸福
他媽的,,到全灣先發覺無帶銀包
可憐的我跑樓梯返屋企拿
去到要榕下來接我!!
原來michel又唔去
真係呀!!佢地唔緊要的
then韓燒好好食,yammy
食左一陣就唔食∼∼玩bo
用肥宏部手機拍照!!!有好多相oh
食到人地趕我地走..又off燈
同佢地分開左之後,,
去左黃大仙!!12點幾先返到落屋企
好累oh
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 48 | »
|