都好耐無打日記la~
上堂又係訓教..我都想讀書架~
but sir同miss講野好煩悶
我會不由自己地睡覺>>
我也不想的~
lunch超多人去我屋企食飯
有connie..姍..名..matil..michel..榕榕..蚊蚊
好熱鬨的~lunch知道左一件事
聽到後好唔開心~~~~~~
放學去左電腦室..
佢地就做報告..我就打日記
哈!哈!哈