2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 悶~死左................. |
今日係屋企....又係悶死左////
我係屋企玩電腦啦,睇五月天d碟,睇書,訓覺
岩岩起身咋.....點知我家姐一返黎,,,,
wakakakaka////屋企既電器冇電.....
但係燈又照常開......
跟住我地三個就好醒目咁...睇總制...
點知,,,,,kakaka...我地成功左呀....
真係謝天謝地啦......
好啦..有緣就聽日icq or msn見啦....
拜拜.....
|
|
幾時打嫁︰2006-08-04 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 36 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|