2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


                                          冇野做....

我而家開始覺得....

我返黎做乜野嫁~

返到黎一d貢獻都冇-.-"

返到黎就只係識得:食野,睇電視,做下功課咁囉,

而家務就...比哂我家姐做lu(kakakakakaka)

當大家好想問點解上列竟然冇訓覺呢?

我都好想知點解我會...訓唔到

兩日黎都係神咁早起左身...

若果大家想見我上線@.@

就請在大約七時正至九時正的其間上網///

而家唔講住啦!

我要做功課啦!!

唔送大家走啦....

行路小心d咁啦!!!

~再見各位~

                                     幾時打嫁︰2006-08-02 08:37 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tiffanyfish
暱稱: tiffanyyu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
聖誕節啦!!
今日食左好多野!!
生日生日...
身體檢查.......-.-"...
句子....
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed