今日,好早就起左身整理好d野!之後,就係新屋呢邊整野整左好耐!
搞掂好之後!我就返到去姑媽個邊,同表哥一齊出發去機場接契媽!
雖然係第一次去機場!但係係電視都成日見到,好似冇乜感覺咁,再加上今次都係接機!
今日好眼訓呀!唔想打住啦!886!