今日10點幾起左身!之後就開始玩電腦,一路聽Joseph McManners D歌,正!
11點幾,唔得,餓到個肚好痛!落到去,又冇去想食既野!
我食左少少,唔想食!返上去,睇番上個禮拜錄底左既女王的教室!
因為上次出左街食飯!睇到喊呀!睇埋個預告,勁喊!
做埋d功課同埋溫左陣間數學,因為星期二要留堂!數學唔合格呀!救命呀!
之後又玩電腦!頂唔順,朝早食得少野得滯!
我今日既野都冇乜點啦!唔講啦!
886!