|
琴日既日記:
我呢一日偷懶,全程玩電腦同睇電視,哈哈!
今日,我起左身之後,睇青出於藍,睇完lu!
落左街買野食,同整d野!
返到屋企食完野之後,我就開始玩電腦,sd左幫表弟做個份功課比番我阿姨!
之後就開始睇<宮>!我近黎迷上左呢套野呀!諗住遲d買碟睇呀!
一路睇,覺得李律真係好慘呀!明知彩京鍾意李信,但係都為左佢做咁多野!
但係李信都係背後為彩京做左好多野!呢套野真係好好睇呀!一路睇一路笑!
但有d位又會一路睇一路喊!仲喊到紅哂添呀!
之後出左去阿姨度!上左去佢間公司度,等埋佢之後就去接我表弟,一路上同我阿姨講左好多野!
佢買左對波鞋比我呀!之後去左元氣度食壽司!正!
返到去佢地屋企,睇左陣電視就沖涼!嘩!原來今日做倩女幽魂大結局呀!
好多日冇睇啦!今晚睇埋先訓!睇完之後就入返去訓覺啦!
今日既日記:
因為夜晚冇得玩電腦,所以早d打左先呀!
今日睇左成日<宮>!真係好好睇呀!
但係其實我都冇咩打!所以唔打啦!
886!
|