今朝九點幾起左身!同我姑媽,表哥一齊落去食早餐!
返到屋企之後就開始寫番d野同聽歌!之後三點幾既時候,我食左條節瓜(我姑媽整左湯)!
食完之後就食藥!過左一陣間我忽然好肚痛,但我去唔到廁所呀!真係好辛苦呀!
我阿哥上左黎,今日早左好多上黎!
睇KERORO軍曹,好搞笑呀!好愛KURURU曹長呀!
好啦!今日唔講住啦!886!