'
16/10 尋日..好早就訓左喇.. 好似一食完晚飯.. 去完沖涼..就訓LU..可能係..病意令人眼訓起來..
今日. 朝早搭"車立" 無拿拿有個人同我講早晨.. 我俾佢嚇一嚇.. 先識答番佢-3-'.. 數學堂測驗..都應該會合格既. LUNCH..終於出左去食野喇-3-'.. 補完課就番屋企LU,, 牙菇講既野..真係好笑-V-".. 對嘛? 之後..又獨自回家. '