'
麻煩的頭痛.. 一起身就開始頭痛-3-'.. 算啦. 唔理佢.遲早都會好番既.. 應該" 今日係屋企好悶牙-3-'.. 有咩好做呢!?
夜晚.. 牙菇叫左我出去新城市-V-'.. 仲有小何添,, 首先去左麥當勞食雪糕. 然後就行左陣睇左陣衫, 菇話去食壽司..就去左citysuper食. 仲見到牙GAP佢地. 不過牙菇就食左件好多wasabi既壽司. 真係慘, 之後就番屋企LU.. 係途中..好靜, 總係覺得.夜晚靜既環境 可能係最好.."