'
好攰牙.. 唔知點解咁攰.. 好似成日都係咁-_________-"..快死喇.不過好彩上堂仲有集中力聽書 , 如果唔係..都唔知點算-3-'.. 今日..同平時一樣..冇咩特別事. 放學.. 要等埋小何先走得. 條友又未做完數=3='.. 等左陣先走得. 去左新城市買野.. 我好似買左好多野-3-'.. 小何就去左通利買演唱會既門票. -V-.. 何小童要買新秋季裝喇.. (係女裝") 之後.. 獨自一個人回家'