今日重打日記
今日晨咁早就起左身番學 番到學校訓下訓果陣就比個miss嘈醒左我
上完個英文班又要上個個唔知咩答既野 上到去又要收呢樣又收個樣 真係煩
最慘就係∼收收收完完完野野野仲仲仲要要要聽聽聽個個個啊啊啊婆婆婆唱唱唱歌歌歌
個啊婆唱得勁難難難聽呀 個豪bb就跟佢一齊唱 個陣笑Q死我
放學喇∼我就返屋企囉 返完屋企就食飯 食完飯又出街踢波喇