陸運會一開始都幾好... 去鐡餅,, 之後...就食飯...食完就返到會埸... 之後就發生劇變.... 咩事唔想講唔想提!!!! 好攰好攰,,,,,,
話咁快考試都考左2天了... 中文+英文考完... 唔係話太好... 時間真係過得好快,, 話咁快就4月... 我同你得返2年零幾個月對住... 係中二果時... 同你仲有4年時間對住... 但話咁快得返一半時間相處... e2年我努力改變自己成為一個你會喜歡的兒子.... 但好似愈改你愈唔喜歡........(閱讀全文)
今日遲到..第3次... 黃永考出左封警告信比我... 但賢遲左7次..佢班主任都冇出比佢.. 唔合理\../ 不過算啦都係... 都係自己衰遲到/..\
今日平平無奇... 差DD遲到-0-" KO去左台灣... 空左2堂...用黎睇"荃加福綠壽" 搞笑的說,,,
感覺上...我好似同"豆豆"距離遠左...真的還是多心? 今日體育堂小理我了... 不過一向"豆豆"都勁小理我... 我的"存在感"會唔會太低呢? 體育堂推鉛球..同"手奠"鐵餅.. 今日好悶... 不過都算有"賢哥"陪下我!! 多謝您=] 如果"豆豆"有3成似基仔咁就好了... 我都唔洗咁辛苦... 維持這段"父子"關係真係令我好累了........(閱讀全文)