原來我足足一年無上BLOG了>< 哈哈哈哈~~~~
這一年好多野唔同左啊><
一年又過去啦.......... 但過節日的心情卻慢慢平靜...... 再沒有以前的期待同興奮....... 2年來......對節日都慢慢地不再期待...... 自那天開始....我覺得自己慢慢地改變........ 內心的價格也變得不一樣了..... 1年好似好長...但對我來說...好短....... 短得不可相信...... 上年12月的記憶好像3個月之前既事.....可能......(閱讀全文)
唔知點解近排成日病..... 可能自我保護機制運作緊...... 唔想自己再受傷害......... RUNNING MAN昨天黎左HK.... 好想去睇...可惜要返學...... HK人好自私.....叫極唔走... 搞到RUNNING MAN要CUT左朗豪坊果到既遊戲....
明天又係MATHS既補習.... 幾有用....不過好貴!!......(閱讀全文)
如果我有一年時間... 我會盡量留在你身邊...
不停煮16人的飯=.=" 累死了.....但又有成功感.......... 哈................................. E4天都幾開心....................... 知道好多....了解好多.............. 發現好多....明白好多.............. 發生好多....體驗好多.............. 笑哭都有..........(閱讀全文)