一個人對你時冷時熱/完全冷冷的... 是十分痛苦的事呢T^T
是我的幸福十分短暫.... 只有1 個月.... 雖然好唔想...但是是事實... "像海浪般摧毀了我的心,像風一樣動搖了我的心,像煙霧般消逝了我的愛,像紋身般無法抹去. 即使想見妳 即使呼喚著你 妳也沒有任何回應不是嗎?即使癡癡的等待著 現在也沒有用了不是嗎?" 好適合啊...哈=.=" 明天考試...加油吧..
今日好開心...我11點就起左身...沖涼等等...早左4個字到戲院... 之後去左食日本野...行左陣日本城... 百佳...同10蚊店.... 之後早左30分鐘到戲院...我睇2:20... 套野好正...哈利7... 不過就算唔好睇...我都會覺得好好睇XD 因為留意佢就得了XD 今日好開心.....好希望再有一次....勁開心啊今日!!!!......(閱讀全文)
29-11-2010(一) 今日第一天530計劃...留到5:30分...遇到豆同豆放學... 30-11-2010(二) 今日第二天530計劃...都係留到5:30分...但就唔係班房係710室...放學搵唔返豆... 1-12-2010(三) 今日第三天530計劃...沒有去留...因為ENG SBA(小組)...幾成功=]...都係5:30走...都搵唔到豆... 2-12-2010(......(閱讀全文)
2010-11-12 昨天我睇<女王不下班> 由第1集追到第8集...本來想睇哂...點知....原來未出哂....... 一星期出一集=.="逄星期日(PM)10點台灣上電影... 第8集...係我有生以來感觸得最勁的一隻/套戲... 我完全失控地哭...但不可出聲-.-"5:40AM... 淚水好多的流.... 好似係發生係自己身上咁.... 因為我都好怕會發生........(閱讀全文)