有D野...發生左就係發生左... 冇得改變...... 不能忘掉...... 不能補救...... 一錯是永恆的..... 做事前應該要好好的想後果.... 可惜我冇....永永遠遠....傷害我的朋友.... Sorry...好對唔住.... 我不能改變我做過的..... 只有此刻以後做得更好..... 不要重複犯錯......(閱讀全文)
My Friends: 有時候覺得大家好親近... 有時候覺得大家好疏離... 態度時時不同... 一時冷... 一時熱... 快把我玩死了... 不明白也不理解... 只知道這刻心很痛... By b
好悶啊... 就要返學啦........ 唔係幾想T^T... 不過可以同FD玩...已經好足夠.... 熟左2年啦...真係好開心....一齊玩既時候...都好開心=] 我今年要F&G...我真係好唔開心...因為如果我留左...我就同唔到你地一齊... 所以我都好怕2年後中六畢業...要分開.....但近日我諗左好耐....與其一定要離開大家... 為什麼不與你地玩得更開心.........(閱讀全文)
今日去左買書....~~~ 仲整左2個CAKE~~ 一個日式芝士CAKE~~~ 同一個香芒芝士CAKE~~~~ 好好味XDD~~~~江...儀....下次整比你地食=]
考完啦鬆哂=]