唉.....溫極唔識...MATH完全唔入腦 如果唔洗UT就好...但沒有UT D人一定更散... 學校開心事多....但煩事也多... 青春可恨可愛也.........
我發現我真係唔可以沒有你了 當你不在的時間會無意中想你做緊啲咩...雖然經常都想其他人@@ 當你不在的時候會想見到你....雖然我都想見好多人@@ 當你唔理我果時...我好好好好好唔開心........ 當你對我好......我會好滿足會面紅....... 當你罵我....我會好想哭..... 當你做D野...我會笑.... 有時我會好想擁著你... 有時好想你對我會更好.... ......(閱讀全文)
前幾日豆豆生日1整左CAKE~~好似幾好咁啊~~~
冬天又來了... 冬天的到來使我回憶很多... 冬天係我最喜愛的季節...以前係... 因為一大班傻仔會堆在一起..目的只係想沒咁凍... 點做呢...就係...張隻手放入別的男仔體內... 之後大家追下玩下傻傻的笑... 果時真係好開心... E+回到學校已經感覺唔到以前的快樂... 真係傷心..唉...男孩都沒有咁玩了.... 一切都變成回憶了,,,,,,
好好好好好攰。。。。。 8,9,10月都好攰。。。 唉唉。。。但得返2年。。。咁就沒有所謂啦。。。 當比自己一個回憶∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼