| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
|
好無奈 
|
|
|
係今日我改左補習時間喇
因為佢地話要星期二出喎
咁未改囉
原本我都唔想改嫁
不過我又唔想玩玩下
番屋企補習
so我未改左時間囉
但係我都唔知
佢地係唔係有心嫁
改左星期二
搞到我要改時間
真係一個字xxx
========================================
之後原來肥琪去唔到囉
因為佢媽媽有小小事
所以佢去唔到
我好想佢去啊
不過算喇
我都唔想佢去左玩
而同啊媽番面
不過都係個句喇
如果可以星期一未仲好
都唔知點解要星期二
========================================
哥c拉好內都無同我講野喇
都唔知咩事囉
唔知係唔係因為佢呢??
真係冇人知
只係得哥c拉自己一個知
其實我真係好想問
點解唔同我講野啊??
其實有D咩事都可以同我地講嫁
唔駛收係個心到喎
我地大家都係好朋友岩唔岩??
不過你唔想講我都無計
咁就為有順期自然喇!!!!!!!
|
|
路太彎 夢在轉
錯過的人已不在
以為我能習慣
一個人的安全感
路太彎 愛在轉
明知忘記會很難
我一路上跌跌撞撞
卻找不回擁抱的形狀 |
|
|
哥c拉 於 2009-04-10 09:12 PM 發表:
莊生, 對吾住,搞到你擔心我tim....(ps:感到欣慰,哈哈~@0@) 我吾係特登吾同你講野架!只不過我吾想講野咋~ 而當中既原因...有少少係因為佢啦... 不過我自己又有d事發生左(遲d等情況好轉返我先再同你講啦..不過我諗得好少機會會情況好轉).. 搞到我好煩..無心情!!吾好意思喔... 哈...不過吾屎擔心了..我會撐下去的! 我有哥c拉呢個名..吾係浪得虛名架!二聽就知係強人啦! 我一定會 好好撐住的(無論有幾辛苦)!
|
網主回覆
你要加油啊!!!
唔好令我失望啊
如果唔係我就煎左你d肉黎食
睇你死未。 Posted at 2009-04-11 02:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|