推開一扇窗 推開所有窗  容若風光曉灌我陣地                      再說聲sa la he yo    你就要轉身走了  我的心都碎了你卻叫我不要再難過
                   
 
除了年輕 現在我們什么包袱都沒有    除了呼吸 還有朋友  追上節奏多自由  煩惱 let it go  不適合的就 say no
timothys
暱稱: 斌仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2022 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
TSA
D英文有D.......
佢只係不停咁講佢
!!想通左感覺好好多!!
漫無目的的一天
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


漫無目的的一天

 

今日出左去食lunch

去左旺角到食

食個間咩漢和喎

D野都幾好食嫁

D味又唔差

不過算來肥琪係唔識燒嫁

得我一個人燒

??最重要係咩??

最重要係肥琪自己要食多春魚

又唔肯自己燒

之後叫佢唔好放係個到燒

佢又唔聽

燒到個PAN都換左幾個

========================================

有樣野先搞笑

有個人行過黎話

唔好開個火咁大

之後仲幫我關細左

真係啊.....

關細無所為

唔好串我啊嗎

========================================

食完野之後都唔知做咩好

出面又落雨

真係兩頭唔到岸

唉...................

之後又話去睇戲

但係無喇喇又唔睇囉喎

咁就去左唱K

三個人唱K都幾好玩嫁

不過間房就細左D囉

係個到真係有D可惜

唔夠時間囉

如果有多D時間

我地就可以唱內D喇

點解...............???

!!!點解一日得24小時!!!

發表時間:2009-04-19 09:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
路太彎 夢在轉
錯過的人已不在
以為我能習慣
一個人的安全感
路太彎 愛在轉
明知忘記會很難
我一路上跌跌撞撞
卻找不回擁抱的形狀





訪客留言 (返回 timothys 的日誌)


abc200612336 於 2009-04-21 06:07 PM 發表:
乜你成日打錯字架?!你不如去進修下你d中文啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 timothys 的日誌 ]