| 2008 年 2 月 19 日 星期二 |
 |
|
|
2008-02-19 |
|
今日番到學校就要對住個黎sir
好無奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
上完佢2堂上電腦!!!好野呀>m<
同傻瓜坐一齊...今日小測.....
打字打死我啦....打得最慢的是ME
之後去左食車仔麵
再黎就..又係測驗...唔識...岩左3個....-3-"
放學同佢地行到觀塘...我去左同妹.珠珠食米線!
食完打比傻瓜
之後去左圖書館!!!!!!!!借左幾本書...
番到屋企打比傻瓜....
打日記! MSN 上唔到@@""唔知咩事!!
|
| 刊登時間︰2008-02-19 06:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|