2008 年 2 月 19 日  星期二 晴天

 

        2008-02-19        

         

 今日番到學校就要對住個黎sir

好無奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

上完佢2堂上電腦!!!好野呀>m<

同傻瓜坐一齊...今日小測.....

打字打死我啦....打得最慢的是ME

之後去左食車仔麵

再黎就..又係測驗...唔識...岩左3個....-3-"

放學同佢地行到觀塘...我去左同妹.珠珠食米線!

食完打比傻瓜

之後去左圖書館!!!!!!!!借左幾本書...

番到屋企打比傻瓜....

打日記!  MSN 上唔到@@""唔知咩事!!


刊登時間︰2008-02-19 06:48 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    





訪客留言 (返回 tinaxes09 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





tinaxes09
暱稱: **小娜**
國家: 香港
最新文章
2008-03-04
2008-02-25
2008-02-24
2008-02-24
2008-02-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單