17號 ((星期日))
成日刀冇出街**
同我表弟N表哥玩大富翁''玩左幾粒中..__*勁哩..!!!
18號 ((星期一))
+政,,整左芒果果凍**好好味牙
放學...個個咩林善幫我地補英文...''
補完之後識左D...唔系好難**唔該晒
19號 ((星期二))
放假...唔洗返'''同我牙MA去左拎回鄉証,,,之後行左一陣
見到有條豬西同牙沈個個袋一樣既-00-''
旦系用到好樣衰*爆晒線''之後就...回家了..!!!
返到去...溫左陣豬'' 不過唔系好溫得入腦'''
金天 ((星期三))
金日考英文...好難,,個個咩林善監考'''
仆佢個街 /\/\''習我個名,,仆街泥咖
講野大聲左D咋喎;;;唔洗習名牙 -W-''
放左學原本諗住搭校車既...點知走左
要搭巴士'''待左勁耐先到...畀蚊咬=]]
之後去左新達搵電話打...搵左好耐...中於去左酒樓到打
諗住叫牙靜出泥...點知佢溫梗書;'''睇唔出
之後就去左牙沈屋企到...系到睇佢d作文...好搞gay牙
1點8去左新達到...幫牙沈mami拎野''同埋去左大家樂到食左d野
多謝晒'''-\/- 睇返中一寫個d字...好怪牙**
4點幾就去luuu...**
▂` \|不 捨得…的一個是)我`~?!
|