15號
math堂調左兩堂中史堂...正死
唔洗對住肥輝''開心死/\/\''不過刀系好悶
cL個flash唔識做..亂咁做完就交左畀佢luuu=]]
放學bc牙沈個牙ma訂左sofa所以佢就要早返
16號
pe堂又扮冇帶3,,,又畀小紅罰**fuck
又要去執pe房..金次冇執咁滯''佢行到泥先扮執下
放學...我要去搵牙靜所以就冇去留堂'''又畀人記多個缺點喇..!!!
出到泥冇野做...周圍hea'''好撚無聊
To ::: 小靜靜
我feel到你唔系好開心**
唔好咁啦你...我唔想見到你唔開心牙...!!!
好想學hip-hop牙...
唔可以再系咁3分中熱度咖喇'''
||||。希望有一天.....我們能夠再次重遇___° ×`

|