|
2006 年 10 月 30 日 星期一 恐怖的MK之旅 |
今日出左朗豪坊拎重陽節禮物!係2個月前訂,,2個月後收禮物!!! 出到去時間尚早...去左無印買左d野先..再落去..點知佢地都未到.. 咁就去信和睇下先...去緊果陣見到TVB d車,,,原來周麗琪拍緊戲.. 都唔係好多人睇姐,,我都冇停低睇,,,冇咩特別!!! 一去到信和見到有一間超多飛飛既相..果間野仲狂播飛飛既mv!真係識貨!! 真係好想買哂飛飛既相...真係忍唔住手....一買就買左6 set....盛惠$220!!!! =口=聽到個$$$真係呆左..oh no!我揀相果陣有d飛輪迷都嚇呆左... 見到我買咁多,,,真係好嚇人!佢又一定要我買哂1set! 買完之後個人真係輕飄飄!個驅穀好似唔係自己咁! 死喇...突然覺得自己好恐怖好瘋狂!!!好似走火入魔咁! 買完拿拿林閃人番朗豪坊,,,終於見到佢地喇...好在可以一次過law碟+會服! 我去到講野都好口齒不清!仲未定驚!好在有呀妹係度,,,如果唔係真係唔知點! 拎碟果陣佢淨係俾寫真我,,,話我拎左碟...我邊有wor! 好在謝小ca信我俾左我!不過我拎錯寫真,,,拎左heme..上左mtr先知! 聽日呀妹要出沙田換番..=口=拎碟果陣見到孫詠思,, 佢係後援會d helper定幹事!?唔知呀,,不過佢認得我... 一拎完就拿拿林閃人,,,因為仲未定驚! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19794 |