|
2006 年 10 月 1 日 星期日 補MATHS |
尋日要番去上ART...要畫果D眼耳口鼻既塑像既素描.. 畫左3粒中都未畫好!睇黎下個week lunch又要去畫!! 期間同朱小林,,呀ling,,兜去toilet,,見到煲冬瓜d人都要番黎... 愈來愈少人修art喇,,,好多人都退修!好似重番20人都唔夠!! 放左同朱小林走,,,同佢講還珠格格...原來果陣我地2個都咁中2 佢係紫微,,我係小燕子,,笑死我地!朱小林仲話我地得閒要拍番輯! 下午同佢去左自修室,,點知冇孖位..去左library! 不過俾人趕扯左,,就上左去上面間數碼中心..到5點就閃... ___________________________________________________ 今日補maths!上次幫我補開果個要出黎做野,,,so叫佢細佬幫我地! 佢個樣好后生!!我覺得似中學多d,,,不過佢讀緊科大year2喇... 同亞綸一樣!!又係20歲!亞綸都係year2!!!! 佢都幾令仔!同LKT令仔一樣咁令仔! 同佢呀哥唔多似樣..不過佢呀哥好高..佢唔多高... 佢同佢呀哥相差3年,,,不過個樣就好似細好多咁...! 佢真係好勁!d數好似唔洗諗就計到出黎..我呀妹補左成2個半中! d IS明哂咁滯!!如果我F3果陣佢幫我補就好喇...可能D理科會幾好... 佢會考果陣有30分,,勁到呀=口= |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19817 |