|
2006 年 9 月 11 日 星期一 亞綸黎hk>w<" |
尋日難得母親大人放假..於是我地4條友仔去完銀座飲茶就去yl行街街... 行左成個下午..得父親大人冇斬獲...我既收獲係個袋^^ 番到屋企又睇亞綸既野...飛輪海同我地hk既粉絲講好多謝我地咁支持佢地! 仲有hk第2團訂佢地隻碟既數目嚇窒左佢地!!有71張..仲唔計第1團!! 佢地仲輪流叫我地hk既粉絲要等佢地呀...等佢地黎hk^^ 睇完之後..真係好鬼感動!!!亞綸!!!差d想流馬尿tim!個心突然覺得好暖!! 激死我喇...尋日PPS Team睇唔到三立同台視!! 搞到我睇唔到第8集[[微笑pasta]]!!.\/. ________________________________________________________ 今日break果陣見到田雞..咁就同佢講play有飛輪海..點知我地愈講愈興奮.. tweety同李艷珊都加入我地既瘋狂對話!!佢地2個十1卜大東...田雞就吳尊.. 我就梗係我既小小亞綸啦!!嘻嘻...>w<"狂係度尖叫..好似癲婆咁! 之後田雞講左一句識佢咁耐以黎最岩聽既說話!! 就係亞綸係最令仔架..呵呵呵..好開心!!>v<"聽到即刻尖叫! 同linchin坐真係日日都有得笑!!今日又笑死我喇... 佢係度同我講佢d龜同狗..佢呀[[女麻]]喂d龜食狗糧..=口= 笑死!潘蚊又講佢見到果隻大龜!!成個bb沖涼d盆咁大! account果陣我,,linchin同陳煜文夾埋玩朱琳.. 佢咩都唔知..真係....冇野好講!!我同linchin又係果d name lists度玩野.. linchin係朱琳個名隔離寫[[我參加]]..我就係陳煜文果度寫[[孖寶在]]!! 哈哈哈...原來潘蚊都有睇[[微笑pasta]]架!!!又多左d同道中人tim! _____________________________________________________ 今日仍然有亞綸既獨家消息... 就係...就係...(好心急呀)係咩呢!? 係飛輪海親自同一個hk既粉絲講......... 佢地會係今年年底或者係下年就黎香港呀 好呀好呀...咁就好喇...T^T打死都要去捧場!!!亞綸!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19782 |