|
2006 年 9 月 13 日 星期三 亞綸說只是欣賞楊丞琳而已!! |
頂佢個肺呀...上完左econ果陣已經有紅雨喇..但係又唔俾我地閃wor.. 點知係lunch之前同我地講改左黃雨冇得閃..下午仲要番! PE果陣真係....做sit-up,,掌上壓同唔知咩鬼野各做80下 魚蛋明係咪short左呀!?想折磨我地班女仔!?? 周會果陣有3個係LKT畢左業既人同我地講佢地去左印度流浪3個月既野.. 之後我同呀ling,,朱琳都想遲d F.5考完會考之後... 3條友膽粗粗去台灣玩..諗起都開心!!好想快d到F5 tim! 哈哈...如果..如果俾我見到亞綸就正喇!!佢地就話台灣多好野食... _________________________________________________________________ 亞綸News::: 網友問起他們最想與誰拍吻戲時,亦儒回答:「林依晨。」炎亞綸也點了可愛教主楊丞琳, 炎亞綸繼前天公開向楊丞琳示愛後,昨天繼續喊話:「為了妳,我剪和妳一樣的髮型,記得換髮 2006/09/13 【蘋果日報】 炎亞綸示愛 瀏海學楊丞琳 阿霞昨天跟著飛輪海向喜憨兒學做月餅,一見到炎亞綸,阿霞就覺得他很面熟,像是某個藝人的 亞綸今日有打日記!佢澄清佢只係欣賞楊丞琳,,而唔係暗戀!!! 各位^^ 佢咁講咪姐係話佢既心都有份放係我身上!?呵呵呵...超讚耶.. [[只對你有感覺]]隻MV首播呀!!好正呀...亞綸真係好鬼型! http://www.wretch.cc/blog/high0915 上佢地既官方Blog睇下啦! 再貼埋佢地隻[[我有我的Young]]既MV先! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19798 |