尋日去左入數..排左成半粒鐘有多!!之後就去買note bk同文具..用左$$70幾=.="
lee幾日都係咁努力趕功(課)中!!見到今日亞綸個blog又更新喇.. 29/8 破繭::http://www.wretch.cc/blog/arronbubest
6:00拿拿林上去三立睇完全娛樂..
聽論壇d人話有飛輪海既我有我的 young MV睇..我以為係得MV..
原來佢地都有上去promote隻碟同玩game...正呀..可以見到亞綸!!!!!!
開始左10幾mins先有飛輪海,,先影佢地介紹開學文具..(錄影)
亞綸介紹d note bk..係disney果d..佢好鬼cute呀..
汪大東都幾好笑..佢講好多野..又搞笑,,話d雙頭筆好西利..

唔係一邊入一邊出..原來....係..係一邊幼,,一邊竟然係粗架..(好神奇呀!!)
亦儒都好搞笑..不過唔記得佢講咩喇..好好笑容!!
之後就到佢地上左果個節目(live架)..promote左佢地隻新碟先...
見到果2本寫真喇...2本都咁令!!!搞到我2本都想要tim!!



亞綸好可愛呀...超多可愛既表情!!
跟住就玩游戲 - [[火星文大考驗]]..係d類似網絡用語咁..要估係咩黎..
大東同亞綸一隊..亦儒同吳尊一隊..開頭係儒尊隊勁..之後綸東隊追上..(隊名我作架)
其中一題:::Even game win,,Even so whole( 一分耕耘,,一分收獲)
有一題笑死..每隊答左一半,,大家都有半分..亞綸好勁!!
大東後尾都好勁!!lee個game係2.5:1.5,,,綸東隊win!!!

儒尊隊要笠豬鼻!!大懲罰!!
玩完第一回就睇MV..佢地既造型係[[終極]]學生look..突然有哂親切感!!
終極!!右2係亞綸!!
好懷念亞綸既小雨look!!d 3 同髮型都冇變過,,都係咁型,,咁迷人..咁殺死人!!

應該係宣傳新碟既制服黎架!!
跟住到游戲2 - [[水星文更好玩]]...lee個玩法係比d英文同no.(鍵盤)

之後要搵有果d英文同no.既牌..好似拼音咁拼個字出黎(注音黎架)要講埋係咩字..
鬥快架..亞綸腳傷左仲有水腫,,都仲咁博..要小心d耶!!好心痛!!>_<"
亞綸搵到係咁單腳跳將d牌俾大東貼..仲俾主持學佢單腳跳..佢真係好博呀..
儒尊隊又輸左..又要笠豬鼻!!吳尊超衰!!話唔fair..佢係汶萊人..咁亞綸隻腳夠傷左啦!!
搞錯!!自己人打自己人呀!?亞綸傷左唔方便都咁有體育精神..佢冇事都咁.\/.

玩完再promote,,,咁就完左喇..好開心..可以見到亞綸咁耐!!!
|