|
2006 年 8 月 18 日 星期五 傷左既亞綸T^T |
前日知道maths係羅志剛教...點知佢既教書方式係....不願至評! 佢係咁叫人抄notes..由頭到尾都唔知佢做緊咩!! 尋日終於都補完喇...好開心!終於都脫離學校既魔掌!!! 不過係不久既將來- - 一個星期後又要重返學校既懷抱喇...=3=" 今日去左補英文wif朱曉琳...聽佢講我地4B既班主任應該係楊依婷!!! oh no!!!我勁唔鍾意佢呀!!!態度又唔好,,,好似學生既野都唔關佢事咁.. 而且我覺得佢好廢!!又唔係特別pro!仲有對佢2年架!!真係唔敢諗落去... 4A係何慧瓊...我情願係佢law...起碼佢係似襯得起!! 前面果個依然係我前面果個...完左果陣同朱曉琳討論佢... frankly speaking(坦白講)(<--岩岩學完即刻可以用!),,佢都幾靚仔幾型架!! 朱曉琳見到佢d finger nail好長..我就見到佢成日托頭趴係度同搞個頭... 之後去搵埋紙巾...先去左食野,,之後就行下同陪紙巾買電話...
18/8/2006【自由時報】炎亞綸 小屁屁被看光
以上新聞可以澄清佢傷左隻腳既原因唔係俾人打!! 亞綸真係好慘呀!!!隻腳傷成咁...仲斷埋韌帶timT^T睇下佢隻腳!! 而且佢又好自責!!怪自己唔小心!!睇下佢個blog...最新果篇.. http://www.wretch.cc/blog/arronbubest 希望佢快d好番啦!!!好擔心佢呀!! 9月中佢地隻碟就出喇..好期待!!!>w<亞綸加油呀!!十卜 u 4ever!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19852 |