|
2006 年 9 月 14 日 星期四 亞綸係最好架!!! |
隔左好耐...今日先可以同朱小琳,,潘蚊佢地一齊搭西鐵.. 尋日應承左潘蚊上佢屋企飲湯+互相切磋下d武功...不過唔記得左tim! 小息果陣本黎諗住同呀ling,,,朱小琳落地下摷回收箱..我負責睇.. 後尾同埋田柒頭一齊落去...冇搵到..田柒頭係咁講佢個吳吉尊... 笑死我喇...吳吉尊個名真係好搞笑!!吳尊好聽好多!! 之後田柒頭話尋日睇Play..覺得亞綸對眼好靚...當然啦!! 我可愛既亞綸梗係令啦...每一部分都係咁令!簡直係完美無暇!! 跟住我同呀ling...朱小琳一齊炮轟田柒頭!!話佢個吳吉尊壞話.. 話飛輪海中最樣衰係佢...最憎都係佢... 之後佢又話番我既亞綸!!點講都改變唔到亞綸係令仔既事實!! 我唔會信你架!你岩岩先講完亞綸令仔..自相矛盾!! lunch同兜小姐..朱小琳..呀ling一齊食..等兜小姐等鬼咁耐! 搞到冇時間畫..都冇去到喇...唯有聽日lunch再去過... 放左學就同朱小琳..兜小姐去art room畫...4點9就閃得.. 聽兜小姐話田柒頭話某人話飛輪海中最樣衰係亞綸同亦儒.. 咩事呀!?邊有可能!?亞綸當然係最令仔果個啦!冇人可及!! 而且10個人肯定有11個人話亞綸令仔!!果d係咩歪論!? (以上並冇映射成分...如有冒犯...請多多包涵!!) 番到屋企聽呀妹講佢個同學暑假去左台灣!!oh no!!佢就好啦.. 仲要去埋飛輪海d function!!仲要見到亞綸同同亞綸講要小心隻腳既腳傷!!! 亞綸仲要同佢講多謝!!!OMG!!!咁好既事居然唔發生係我身上!? 我好鬼羨慕呀!!仲好妒嫉tim!!!!
聽日9.15飛輪海就出第一隻碟喇!!希望各位多多支持!!!!!!!! 更希望佢地破20萬喇!!!而且我聽過哂佢地隻碟所有歌,,,覺得首首都鬼咁好聽!! |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19829 |