今日真係番去都冇謂!!番=冇番..又要到10點半先完果個結業禮..
同朱曉琳有同一番心情:::今日有獎law...台上的卻不是我..
冇聊!!冇謂!!不如俾我番歸煲劇仲好過!![[一公升的眼淚]]都仲未煲完架!!
睇到第5集咋..仲有6集...好感動!!T^T
冇冇聊聊..吹下水...坐下..咁就粒半鐘..10:30散水..可惜我地F.3要留低!
又要搞埋D升F.4既野...仲俾人省左一大餐..省到立立令!!
11:00終於放得人!!好野!!歡呼!!落大雨WOR...又冇帶遮..淋濕哂..
番到屋企食完飯訓陣2點半繼續[[一公升的眼淚]]
唉..未睇既人要注意!!睇果陣真係要拎定成卷紙巾
就算平時唔易喊既人都要呀...唔怕一萬最怕萬一..
不過個名就真係幾應既..果然會流[[一公升的眼淚]]
連我LEE個平時唔多感性既人都掉下頗多既眼淚...仲搞到對眼腫埋TIM..=口=
套劇真係好慘!!一開波個女主角就知有病..仲病得愈來愈嚴重..最尾仲死埋..
好慘!!T^T由頭慘到落尾..死果陣仲只係得25歲..真人真事黎架..
真正女主角既呀ma都去片場睇下拍成點..3日就煲哂成套喇...
極力推介俾大家睇..講真我唔係特別鍾意d男女主角,,應該話冇鍾意tim..
但個故仔真係好感人..而且睇左可能改變一下自己既人生觀tim!!
可能本身覺得自己好慘既人...睇完之後先知有好多人仲慘過自己,,
仲有有d野一開始就唔珍惜,,,最後只會令自己後悔...
一時感觸講左咁多廢話tim...係咁多..
|