今日一早番到去就見到好多人黎考會考,,,冇留意到有冇靚仔目及tim!!=3=
中文 2堂...都好鬼專心咁聽書..^^甘同學又嚴重昏迷了,,,居然為左追套電視劇而唔訓!?OMG!!
小息....落左去...見到d人會考wor...呀袁同學一反常態咁正義叫我地唔好嘈住人地考試wor..
哈哈...連校工嬸嬸都想讚佢,,,笑住咁望住佢wor...
maths...對TSA果份野...我對林正偉果份。同吳小魚係咁大談屎經...
[[一日一篤屎,,,e生遠離我]].....[[你今日痾左未呀!?]](要配埋音樂''登登燉燉'')...[[兩份屎,,三份尿]]..
FP...講完佢要講既野,,,呀魚佢地提議班會搞活動,不過都係俾MK否決...一定既!!
我地都係諗住自己搞喇...講左超多野...
bio...同黃小詠係咁吹水..
ch..睇片睇到想訓呀,,,,之後就同甘小姐吹水..
lunch...去左食腸粉...聽到有個人話咩技術好...笑死!!
番到去又玩喇..今次係差包剪dup輸左就罰...呀甘連輸2野...第一野就要向我地班大嗌
[[我愛何遠彬!!]]搞到呀彬彬鬼咁怕醜!!!之後第2野就要拍哂走廊女仔d pat..
pe堂...唉...唔多想提...pe堂總給我這樣的感覺!!!
又係跳果d舞....好無聊!!!做熱身果陣我同呀wing個頭相撞...
嘩!!超痛呀!!仲覺得好頭痛..仲有d暈tim呀!!!@.@
之後要我地個hall度圍圈跑,,,我同呀wing佢地又抄希特拉,,,又玩lee樣又玩果樣..^^
換完3果陣就齊齊走..都好晏,,,成5點幾...仲要落大雨!!之後我地班白痴齊齊衝過對面...
我同呀wing又撞到...=.=今次佢受重創喇!!梳梳!!我地2個跑到過去係咁狂笑!!
有個男仔(大過我地)見到我地成班衝過去...係咁笑wor...><"好樣衰!!
之後就各自歸家!!我走左去搭小巴...排我後面果個原來唔知邊架車先係去天水圍...-口-
好大雨呀...我冇遮...見到第2架時...佢問我果架係咪去天水圍...
本黎佢就行前左去...不過我見到又好似仲有位..我就行埋上去..
我就係咁淋雨..佢有遮wor...我又聽到有2個位...咁我就上左車...原來係得一個位...=口=
好樣衰tim...搞到佢冇得上車...我驚佢番唔到天水圍tim!!!
|