今日係情人節呢 ... 祝大家情人節快樂 ,, 有情人終成眷屬 ... ""
本黎要早會 .. 不過落左雨 so 上得班房 ... ye@h ...一番到去就收左幾粒朱古力 ..""
宣佈果陣出左去同 mk 講我唔去得個 [[棉被(胎)大賽]] ..""
我要練choir 呀 ,,, so佢唔洗我去 .. 正呀 .. ""
maths .. 對 wb .. 跟住關 sir 要我地做落 t paper 度 ,, 不過做左落 wb 就唔洗 ..""
出左去俾佢睇 .. 佢同我講 [[你做架 !? e...唔錯呀 ... ]] ""
借左俾陳煜文抄 .. 之後房廣發又想抄 ,,, 係咁叫我 [[婷婷姐]] .. 嘩 ,, 好難聽呀..""
嗌到我咁老 ... 之後又嗌我 [[婷婷妹]] .. 超核突 !!""
小息 ... 落左2/F .. 諗住law 朱古力 ... 點知個 F.2唔係度 .. ""
PT ... 做過 D 麥 ?!
英文 .. 又對 NEE ... 我地果行出去寫 ANS 先 ,, 之後我地就齊齊玩野 .. ""
5個人出去 ... D ANS 寫到個 V 字咁 .. 又寫到好細 .. ""
本黎我一出到去就問 MK LAW粉筆 .. 班野以為我被MK鬧 .. ""
其實係房廣發 .. MK 鬧緊佢果陣 .. 佢同我講 [[ MK到左更年期喇]] 哈 ..""
BREAK .. !##@*%&*@)()(*&^%$
PHYSICS .. 佢都唔知點教書架 .. 正確 D 黎講佢係唔教書...我地自己番去睇 ..""
都唔明 .. 又唔教 WOR .. 想我地點先!?""
之後係度討論 [[波長]] 同 [[週期]] ... 後面果班野 .. 玩野呀..都話架啦 .. '"
之後我就話個HW下個WEEK交 .. 唔識做 .. 點知俾村MAY寸 ... '"
佢話 [[ (MY NAME) 都唔識 .. *#$(下刪) ]]..又話我有冇幫襯XX(唔記得) .. ""
玩夠喇 ,, 房廣發又係咁笑 WOR .. 問佢咩事又講到一舊舊 .. UP 麥!?""
LUNCH .. 去左大快活食 .. 嘩 ..早知唔叫LEE個餐啦 .. 超難食 !!""
又冇咩事 ,, 又唔係平WOR .. 都唔知食麥好 .. ""
番到去就落左 F.2收朱古力 .. 之後房廣發又俾左我 .. ""
第一次見男仔都玩埋 D 咁既野 .. 我就冇送朱古力俾人喇 .. ""
中文 2堂 .. 講書 .. 冇聽 .. 都唔多記得做過 D 麥 ..""
放左學就同呀LING ,, 呀倩走 .. ""
今日雖然係情人節 .. 但咪又係咁 ,,,, 冇麥特別 .. 平平淡淡地度過 .. ""
|