|
2006 年 1 月 15 日 星期日 惡魔在身邊 .. |
1 4 / 1 今日8點幾就起左身 ,,, 搞點哂就同呀媽落左去剪髮 ... "" 之後就去左飲茶...飲完就行左一陣就番屋企 ,,, 呀媽番工 .. "" 番到去就忍唔住 ,,, 拿拿林開左部腦睇 [[惡魔在身邊]]] ... 超好睇呀 !! ""今晚呀爸同呀媽各有各既節目 ... 兩個都去左自己公司搞既團年飯 ... "" 唉 ... 可憐既我同呀妹要自己落街食飯 ... 8點到就落左去 ... 9點到就番到屋企 .. ""番到去又繼續睇 ... 超正呀 !! ranine 超靚超 cute呀!! "" 仲有1 集半未睇哂 ,, 聽日再睇過 ... ""
1 5 / 1 今日又係8點幾就起左身 ... 之後就落左去飲茶 ... "" 飲完就同呀媽2個人去左屯門行下 ... 呀爸就番屋企 .. "" 去到都唔係行左好耐 ... 買左一對鞋咋 ,,, 冇收穫 lu .. ""番到去就拿拿林煲埋果集半佢 .. 超感動呀 .. 都幾慘下 ... 不過好在2個最後都一齊左 ... "" lee套劇歌又好聽 ,,, 睇又好睇 !! 個個角色都係咁靚 !! 有d衝動想睇多次 tim !! "" 賀軍翔個樣好cute ,,, 由其係佢 [[ 殺人既笑容 !! 楊丞琳又靚又cute .. 佢地2個d對話又講到好鬼得意 !! "" 遲d無線又播 ,, 不過我諗普通話一定好聽過廣東話好多 !! "" 之後就好肚痛 ... 果d痛呀 ... 痛到唔想做功課 ,,, 我都未做過 ... 之後就走左去訓 ... ""
理想情人(電視劇《惡魔在身邊》插曲)
穿上洋裝看著手錶
曖昧(電視劇《惡魔在身邊》片尾曲)
曖昧讓人受盡委屈
只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
到底該不該哭泣 想太多是我還是你
*曖昧讓人受盡委屈
曖昧讓人變得貪心
REPEAT*
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19818 |