今日等李瑞能等左鬼咁耐...番到去就岩岩好打左鐘...我地仲跑tim,,,以為夠鐘..樣衰 = = ""要填問卷,,,填完之後房廣發無lala同我講[[[有個同你同名既參加左華裔小姐wor..]]]之後我就話[[唉...我知左好耐喇..]]]""好樣衰呀,,愈來愈多人知lu...陰公!!""佢地law...成日叫人8號佳麗 T^T""
上chem,,,出去睇佢做實驗果陣..我同呀ling係咁玩...""我話[[楊承謙真係好高呀,,,如果第時個男朋友有咁高就好lu..]]之後呀倩又話[[[佢條腿好長,,,如果着短裙一定好令..]]跟住呀ling就話[[着熱褲仲好wor]]]""之後俾楊承謙聽到wor...我地好樣衰!!佢好無奈..""之後呀甘問我地問題...[[小丸子屋企開咩店架...答案:炮仗..(b li ba la)]] [[皇后似d咩...答案:皇后像廣場]]]""跟住又同我地講長毛果個笑話...gogogo..哈哈..我地係咁笑...俾陳x光望住...""小息又落左去試食...有西米露,,,煎魚餅同大菜糕..""
中文...又係好悶...我係咁諗野同寫野...""geo又睇明日之後..超正!!跟住佢講野果陣我就係咁釣魚...尋晚成12點先訓...""好在佢睇唔到姐,,,我真係唔想架...幾驚佢會話我...""EPA果陣又係好悶...悶既堂我通常都係諗野或者寫野...再唔係就傾計..""之後陳煜文同我講佢地尋日係LPE足球場突然聽到女仔既呻吟聲...仲好大聲!!咦!!好核突呀!!""MATHS...計數..""
Lunch去左食腸粉..."英文...講書...落堂果陣我同呀ling,,,呀wing,,呀魚,,呀甘係咁大聲話[[你好戇居呀...]]仲講左幾次..."MK叫左我地出去,,係咁話我地..又乘機話我地班冇紀律...""我一路聽一路忍住笑,,,呀甘忍唔到..仲笑左出黎..佢話完之後..我同呀ling一另轉就係咁笑...""
跟住係DT...曾祥德講左邊幾個做既剪片做得好...我都有份..^^佢淨係講左一個女仔咋..搞錯!!""我唔洗再做過...lee堂冇野做...""第2堂就唔洗上...去左hall睇果個[[天使愛說話]]]好鬼難頂!!仲好無聊!!""期間呀ling話[[楊承謙條腿係直角架]]又俾人地聽到喇...搞到人地超無奈!!""我又同呀ling,,豬屎林,,connie玩4重奏..又高又低..""放左就去左家政室拎物資..都拎左好多下..""d人好似打仗咁...搞到個room唔知點咁...之後就俾miss kuo省左一餐...""今日係約左miss kuo既,,,咁我地都有傾,,,so好夜先走得...番到屋企都成6點半lu...""
|