今日又係要對卷...有鬼咁多卷要派!!"唉...我英文真係跌得好勁呀...好唔開心..得合格多d...頂!!唔好提喇..""其他卷都ok...不過我地班d人太勁喇...簡直係冇得比..(又增加我既自卑感!!T^T)""history,,,中史,,中文同maths都有7字頭...""其實比起Form2...我係進步左少少架...(係好少好少咋)..不過d人實在太勁!!搞到我覺得自己似退步左多d!!""唉...又增加我既自卑感喇...""算...我係笨架na!!咩都唔識...不過我會努力架!!希望得啦..""
今日只係得EPA要正式上堂...不過我都冇聽書...悶到嘔!!""仲有我仲未收拾隨心情呀...我e+都仲未覺得係要番學...""成堂大部分時間係發夢...(係沉思緊架...係咁諗野呀)之後都有同呀wing佢地傾計..不過我好眼訓呀!!""
今日我地果邊既人係咁玩...係咁kick跌人...""我俾佢地kick左2次...中左招呀...仲要係鬼咁大動作wor...樣衰!!= =""房廣發俾人kick左幾次..有2,3次都中招,,,之後佢就兜路行...哈哈..""total先勁!!初時我同呀wing呀甘一齊kick佢..我地既位係一個s形...佢係咁避..行左個s形出黎...""另一次佢又俾好多人夾擊...跑到勁快...好似劉翔咁勁!!""之後呀葉又話搵個女仔黎kick wor..之後佢就伸手接住個女仔...哈哈..""後尾我出左去...咁我就唔知佢地想kick我...不過我就冇防範..照行...""番到埋位..佢地話[[咦..唔記得左kick 呀...]]]哈哈..好在姐..""小息果陣我又俾呀葉係走廊度kick我...佢成功左啦...= =""不過好在我冇溥傑姐...""
跟住我又好樣衰...係2堂唔同既堂上...要出去交卷喇...我唔知到我wor...佢地一叫我出去果陣我又鬼咁大動作,,,超樣衰!!""不過我次次都係咁架...原諒我咁粗魯!!""之後又有同呀甘,,,so迪,,,房廣發玩接龍...前面or後面做一個動作..再傳去前or後...超kai!!""跟住我又同呀wing係咁講呀甘d鄉音,,,so迪係咁笑,,,哈哈..""呀倩係新一任油雞夫人呀...哈哈..""
今日冇special time...不過都係3:35放...唔傾家政wor...好野...又早走...番到黎又玩電腦!!""
|