|
2006 年 1 月 1 日 星期日 [[[海央(洋)公園]] |
2005.....12.......31..... 之前講定話今日去海洋公園玩既.....""晨咁早我就起左身lu...7點9就去到元朗廣場度等..""呀甘又遲到,,,成日都係咁既..一定又係掛住化佢個令妝啦..""我地個個都一個書包,,,俾呀倩話好似返大陸咁..似咩!?我唔覺wor...""之後我地搭巴士去...係車上面狂講MK d白痴野,,[[足足足,,lee隻咩黎架!?]]]哈哈...笑死我地喇...""之後係金鐘度轉車去海洋公園..""
之後就去左玩遊樂場果d野,,,我超勁wor...個個都唔中...得我中咋..係咪勁呢!?""換左個聖誕老人既公仔,,之後俾呀甘扯 甩佢件3wor...真係冇陰公lor...連個公仔都要非禮...!?""跟住就玩飛天鞦韆,,,我就俾將個公仔呀倩,,,佢放左入件3入面wor...個個都笑佢好似有左咁,,,哈哈..""呀甘同呀wing超好笑...係咁禁住d頭髮,,仲同我地講話驚個假髮吹甩左wor,,有冇咁西利呀!?""之後就去左玩過山車,,玩左2次咁多,,,不過我同呀ling就玩左3次..好玩呀ma!!"" 跟住就去左玩海盜船喇..我同呀wing & 呀ling一齊坐,,,呀甘就同呀倩坐我地對面..""之後我地係度大嗌同傾計,,之後又玩包剪dup,,邊個輸左就要自己玩多次wor..""點鬼知我同呀倩輸左,,,真係慘呀...要玩多次,,,超爆樣衰law!!"" 佢地3個衰野係咁望住我地2個奸笑wor,,真係衰喇..""之後就諗住去玩摩天輪,,不過佢地話夜d玩會靚dwor,,,咁就唔玩住lu...""之後就去左睇鯊魚,,,呀倩係咁話d鯊魚好似呀甘wor...睇睇下又幾次wor...呀甘d同類呀.."" 睇完呀甘d同類就搭纜車去睇動感影院...玩左2次咁多呀...""跟住就去左玩水泡滑雪,,呀甘個水泡反轉左,,,趴左係到滑左落黎,,,哈哈哈..""之後就去左聖誕老人屋度睇飄雪喇...睇完就去左玩雪...又係鬼咁多人wor..""我地夾埋一齊圍攻呀wing同呀甘,,係咁訂佢地wor,,,呀甘仲差d溥傑tim,,哈哈..""之後就堆雪人..點知整左督屎出黎wor...真係失敗喇.."" 到左夜晚,,,我地專登搭纜車去玩摩天輪..好靚呀..我地係上面睇d燈飾..""跟住又要搭番纜車番去wor...排隊都排鬼咁耐呀...""之後就行多左一陣就閃人...""一齊搭巴士番去...個個都累到係車上訓到成隻死豬咁..""咁我地就係元朗廣場度落車,,,呀wing要番屋企呀,,佢mama又唔俾佢去呀倩屋企wor...""咁我地就去左開心廣場度食pizza,,第一次同佢地食晚飯呀...""之後又係度玩d冰wor,,,食完呀倩就同我地搵埋佢baba,,mama同呀妹,,,去左千色買零食..""之後呀倩既baba車我地去佢堅企..."" 跟住就齊齊出左露台度食野,,傾計同影相....仲有倒數呀,,超high...""呀倩屋企有爆彩花玩wor...咁我地就齊齊拎黎玩...搞到成個露台都係彩紙碎,,,勁開心呀..""之後就去沖涼,,,佢地居然係度玩我...話我佢爆石唔記得沖廁..俾呀倩baba見到wor....人地都冇爆到...屈我既!!""之後我地就同呀倩既妹一齊玩琴棉胎同7級豬,,,輸左要畫面呀..超慘!!""呀ling同呀倩俾我地畫左先...之後又影埋佢地相..不過唔俾得人睇架...""呀甘俾畫到好似監犯咁..我就好似d惡人咁...""玩玩下...呀倩既baba同mama都玩埋一份..個個都被畫到花哂...超好笑!!"" 之後就睇碟,,,睇猛鬼差館wor,,,,好似好恐怖咁...不過之後又係度狂笑...""跟住呀甘訓左wor...我地偷偷地影佢相,,點知整醒左佢wor...失敗左tim!!""跟住就傾下計...之後就訓lu...""第2日晨咁早就俾呀甘叫醒wor...搞錯!!我仲未訓醒架!!哼..""之後就去左話去日出wor.... 咁我地就拿拿林刷牙同洗面,,踩單車出去草地度睇喇....""睇完就番去lu...之後我地就走喇...""真係打搞哂呀倩屋企喇.."" |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19813 |