|
2005 年 12 月 29 日 星期四 BBQ |
尋晚傾電話傾到成3點幾,,,4點幾先訓,,,早上9點就起左身,,,好支力呀..."" 今日去左呀魚屋企BBQ,,,同呀甘同呀LING搭車去大橋...""去到冇耐呀魚打黎問我係邊,,,我好樣衰咁話大棠呀...LOR爆!!""去買齊野之後就搭車去呀魚屋企.."" 去到呀魚屋企..先透左爐...跟住就燒喇...好鬼曬同熱呀..""期間呀甘叫呀倩斟野俾佢飲...呀倩係咁將可樂,,蘋果汁同橙汁溝埋一齊...""初時佢唔知架,,飲左一陣先知,,超congee!!""之後我同呀ling,,呀倩入左去問呀魚law鹽...下一個目標係呀wing!!哈哈..""本黎佢係唔知架,,,不過呀倩話唔知夠唔夠咸,,,咁就用筷子點一d黎試下,,,點知俾呀wing見到我地圍住佢杯野,,,失敗左tim!!樣衰...""燒完之後我地就入左屋度影相...超好笑..我同呀LING,,,呀WING,,呀魚係咁擺埋D好KAI既POSE,,,不過D相超正呀!!""跟住呀甘,,靜E同呀倩都有JOIN埋我地一齊玩..."" 之後就出左去玩,,,我地拍左D MOVIES...都幾好笑...""跟住就去左靜E PK果度,,,玩左何仔公同MA YING捉雞仔...都OK好玩既...不過就唔夠上次28.10果日咁好玩..!!""跟住就去左買野飲..番到去就唔玩LU...睇幾個鬼仔踢BALL...""最少果個超好笑...唔夠人踼就趴係地度...睇左一陣就番去LU.."" 番到去我地就諗住執野既...後尾見到仲有野淨...SO我地又繼續BBQ..""原來夜晚先BBQ係仲有FEEL架...嘩!!個FEEL超正!!""我地又影下相...又燒下野咁啦...""呀魚BABA同MAMA真係好人喇,,,見到我地就係度...明明番左黎架MA...都出番去唔阻我地...真係好好人!!""間呀倩PUT行D火...令到D火好似煙花咁...好靚!!""燒完之後我地就清理現場...我地唔可以一食完就拍拍個LAW友就走架MA...咁係唔岩架...MA咪教落我地要做個好孩子呀!!""執完野之後就影下相...呀魚幫我同靜E影激咀相...當然我地唔係真係咀落去架啦...借位架咋..""影得都幾似呀...之後就到呀倩同靜E影喇..."" 之後我地就搭車出元廣,,,跟住就同呀甘搭車番天水圍...落左車就同呀甘自拍左幾張相..."" 番到屋企都成8點喇...一番到去就UP左D相上電腦,,,跟住就SD哂俾佢地...仲有整埋做MSN ICON...正!!"" 今日真係玩得好開心呀...不過夜晚玩得HIGH好多...!!""
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19757 |