今日約左呀甘佢地去文化博物館睇乾屍...去睇既有我啦...呀wing,,呀甘...呀倩..文欣同wing ying..""
我地先去左食lunch...之後就搭車去到上水,,,join埋呀甘...""跟住就搭火車去大圍...火車站總月台台長多比倩為方便各位乘客,,,於太和同大圍站之間特設1個站--大和...在此我謹代表千千萬萬既乘客向多比倩致謝...Thank You!!""
落左車都仲落緊雨wor,,之後愈落愈大...後尾我地跑去文化博物館..""去到就俾左入場費先,,,之後就上去喇...""先去左咩咩廳先,,見到都冇屍睇...以為佢坤水...原來係要上一層架..""冇咩好睇,,,之後就玩cup印同畫野....""跟住就去左睇大戲果d野...之後我地就去左玩果d模擬化妝,,,超好笑...個個都玩左之後仲影埋相...我地玩果陣有個細路同我地玩埋一份...""哈哈,,,超好笑..我地仲約埋將d相用黎做MSN ICON...佢地有玩呀,,,不過我未得閒玩住...""
之後就上左去最頂果層睇d乾屍..有3條咁多...第1條係個女黎既..保存得幾好呀...唔錯,,,睇得番d眼耳口鼻..""之後第2條係個男黎既...得番個頭架咋...不過d人幫佢用木黎雕好個身,,,不過唔俾我地睇個頭,,得個身咋...仲要係假既..""第3條都係個男既,,呀伯黎架..都係保存得幾好..""最好笑就係有個着西裝既男人一入到黎見到條屍就好大聲咁講:[[嘩,,,人體奧妙展呀..]]]"聽完之後我同呀wing都O哂嘴...好無奈!!""睇左一陣就走lu...""
之後搭車去上水,,,去到上水,,,我地去左M記食野,,,跟住我就同呀甘搭巴士番天水圍...呀倩同呀wing佢地就搭另一架bus番元朗..""
|