今日淨係考maths既paper I 同paper II...""
Paper I 都幾簡單下,,,全部都做哂...不過個問題係岩定錯,,,希望唔好扣咁多分啦!!!""
考完果陣就落左去...阿魚見到嘰壯抄....""之後我陪阿wing搵下魚缸既蹤影...阿wing都見到喇...我就仲未見到vip..""後尾出左出面差唔多打鐘果陣....d人走哂果下...我就見到佢係小食部d枱前企左係度...""lee幾日都未見過佢...今日終於都見到喇...後尾番去排隊果陣..阿wing又同我講佢係度...行得好近我地...阿wing仲話佢d skin好白好滑好靚....哈哈...""
paper II 就好難下,,,關sir出架...好多都唔識...""大部分都係靠估估下...有1題超唔抵阿..!!係第4題...係臨尾就黎夠鐘果陣...本黎諗住放棄架...但唔死心...諗左一陣就決定左計...""終於俾我計到出黎...可惜係我填番好岩個ans時...佢就嗌停筆...""我想擦番錯個ans時都唔可以...果題咁就作廢喇...唉...好心痛阿!!""如果咁岩就係差果1分就合格...咁就...唔x都冇用喇...嗚~~T^T ""
|