|
2005 年 12 月 14 日 星期三 CHem... |
今日考中文作文同chem..."" 作文考成個半鐘...頂!!洗唔洗咁耐阿...!?""我9:15就做哂...之後仲淨45mins...""係咁係度呆坐...又眼訓wor...趙x良又唔俾人趴低..""我做做下果陣跌左個塗改x蓋...佢執左俾朱x琳..之後又問係唔係我既..我話係..之後佢又放左出去...""原來佢以為我話唔係...林蚊都話聽到我講唔係wor...但我講左係架!!"" 之後就chem喇...我注定唔識架喇...""尋日溫chem溫到發"孟爭"...哎...好憎chem阿!!""一定唔合格喇..."" 我條頸好痛阿!!!尋日訓到條頸lai左...oh no!!!""陣間可能出去自修室搵阿甘同阿倩..e+去冬眠先.."" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | ... | 470 | » |
| |||||
| MORE... |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
|
人氣:19785 |