今日早上果陣阿甘俾我地睇佢送俾阿魚份禮物俾我地see,,,佢尊登搵d newspaper既圖,,之後寫我地d 名落去,,話我地係果d人...""oh no...我居然係個白髮既uncle!!""人地阿魚係6月生日,,,臭甘居然可以係e+(11月)先送,,隔左成5個月,,仲要係尋日同前日先整,,用左3日到,,咁q耐!!""之後我地係cover playground度傾...vip番到黎果陣阿倩同我講vip阿,,,之後我好突然咁令轉望過去,,好樣衰阿!!""我一令過去,,vip就望過黎...好lor!!""見到佢今日換左袋wor,,係黑色既,,,不過又係好似之前果個咁..夾住既...""
maths狂計數,,,小息就落左去..""落到去我見到佢買緊野食..之後我地去左toilet...""一出到黎就見到佢行緊過黎..咁我地就行過去..之後阿wing又嗌我全名!!又推我過去,,,好在佢唔知姐....""之後我地又去搵番阿ling同阿倩...跟住vip又出左黎..我地又行番過果邊,,玩野..= =""佢停左享教員室門外...經過佢果度時,,阿wing問我做左physics未...之後我答左佢..阿wing又同我講番見到佢聽到我地講野,,,望過黎笑左一下..""
pt..miss fan冇番,,mk代堂,,話我地friday果日嘈,,我唔理佢,,係咁做physics果個reading..""eng時,,佢教書我又唔明wor,,唉...都唔知點既,,,好掛住miss lai!!""physics果陣見到有d人係咁拉籠人...唔知講咩好..""發覺physics果陣我係特別留心上堂..不過我lee科好廢...唔中2!!""
chinese2堂...又係miss fan..又要人代...""第1堂...我地做maths..之後又傾左陣計..""第2堂...雷xx好好人..我地係咁玩佢都唔鬧!!""我地玩true or dare,,,係一定要揀true,,becoz玩唔到dare..""我被人轉中1次,,,佢地問我中2vip中2左幾耐,,,我就話佢地知係8個月...之後唔知邊個話我答得咁肯定...""放學果陣我地又玩...可以玩埋dare...我又轉中1次...之後佢地問我阿yip令唔令仔...咁好..益我!?好在唔係問其他咋..""之後轉中yoyo...我地叫佢攬阿yip...超好笑..阿yip俾congee逼埋去個櫃既空位度,,之後yoyo就俾我地推埋去...笑死!!""阿yip仲話窄死佢啦...張顈瑤窄住佢..""之後轉中oc..佢又要攬yoyo,,,哈哈//佢2個係咁互推..""之後我地就散會啦...我地要choir...""choir果陣又同果2個form2玩...死啦,,miss leung又係咁話我地...點挨埋lee年呢!?""
|